26.5.2012

freedom

Heipparallaa taas kaikille ! Onkin jo tovi vierähtänyt..
Bloggaamattomuuteni tekosyy on se että oli tossa muutamat pääsykokeet joihin piti keskittyä niin elämä = tylsää ja yritin pitää itteni poissa blogien ihmeellisestä maailmasta.
Mutta nyt ! Vapaus koitti ah ♥ Okei no on mulla vielä parit pääsykokeet edessä mutta niihin ei tarvi lukee mitään kirjoja niin voin ihan hyvällä omallatunnolla rustailla tänne/datailla ylipäätänsäkin (okei no niin mä vähän niinkun tein sillonkin mutta sillon jyskytti takaraivossa että MUN PITÄIS OLLA LUKEMASSA.)

Tämän suloisen vapauteni kunniaksi mulla olikin heti vapaapäivä niin suuntasin sitten keskustaan moikkaamaan Kitsua ! Ei oltu nähty taas miljoonaan vuoteen niin olihan sitä nyt vähän pakko. Käytiin siinä nopsaa sen kämpillä (minä liimaamassa ripsiä ja Kitsu tiskaamassa/siivoomassa :-----D) ja käppäiltiin siitä sitten ruoka kainalossamme puistoon istuskelemaan/kesä on tullut ! Näitä kuvia on sitten varmaan ihan tarpeeks joo..
Ainiin ja varoitus! Warning ! Mun silmä sit derppaa ihan kunnolla näissä, en tiä miks D: Buhuu.

Siis DAAA et ota musta mitään kuvaa nyt hei !
Ja sit kamera vaihtu mun käteen ja Kitsu on just tollein "Eve hei, mitä sä LUULET tekeväs et sä osaa".
Tää oli tää missä Kitsu sano että kuvatekstiks pitää tulla että Eve tiiraa miehiä.
Ja sit piti vähän tukkaa laittaa, on muuten uusin perheenjäsen tossa siis ! Oli ilmestynyt paketissa mun huoneeseen sillä aikaa kun olin tuolla pääkaupunkiseudulla kokeissa, toi nyt oli ihan erilainen kun niissä kuvissa mitä Ebaysta kattelin mutta päädyin siihen lopputulokseen että kiva on silti !
Ruokaaaaaa. Käytiin kyl tilaamassa tofu pähkinöillä koska herra kasvissyöjämme, mutta saatiinkiin sitten kana pähkinöillä.. Eikä jaksettu enää lähtee valittamaan niille mut tyhmää 8<
JUMPSUIT dreamv (pre-owned) KENGÄT emt kai joku k-kenkä LAUKKU delyle KORUT ebay

Tossa on toi jumpsuit mistä joskus puhuin (en kyl tainnu muuta sanoo kun että jee tilasin lempparikesävaatteen, näätte sitten! tms), tykkäääään, se on tommonen kivsun mintunvihree. Laukkuhan ei nyt oikeesti oo mikään laukku :--D Toi on Japanista sillon kun siellä viimeks kävin ja oikeesti se fukubukuro mikä on siis se että ostetaan tommonen laukku missä on vaatteita (mitä ei siis nää etukäteen) ja maksaa siitä vaik 50€ (no jenejä mut ihan euroina havainnollistukseks) ja sit ne vaatteet ois siellä sisällä 100€ arvosia. Tajusko kukaan. No mut enivei, ostin DELYLEltä semmosen nii tajusin nyt vasta et hei ! Toihan on oikee tilaihmelaukku mitä vois käyttää.

DERP.
Kitsu ja Kitsun ylikiva tukka !
DERP#2.
Ja sit toi yks on tommonen joka löytää aina jostain neliapiloita.. Voisin ite yrittää vaikka tuhat vuotta enkä löytäis.
Jeps. Mulla oli kyllä ihan überkiva päivä ! Pysty pitkästä aikaa ihan nauttimaan eikä tarvinnu stressata. Mm. jätskin syönti ja se kuuluisa miesten tiiraus kuului ohjelmistoomme. Ja nyt muuten lupailen tässä ehkä kuuta taivaalta mut meitsi kyllä bloggaa sitten ehkä mahollisesti vähän useemmin kun nyt ! Vaikka työn raskaan raataja oonkiin niin kai mä jostain keksin teille aiheita (mm. se Pariisin matka joo.. Ja on se myyntipostauskin..) Mut niin nyt tää tyttö lähtee vähän itteensä valmiiks laittamaan sillä kohta työt kutsuu, adios !

Yay I'm free ! I had some entrance exams so that's why I've been away. I went to spend the day with Kitsu to downtown where we headed to the park. I had a fun day, just sitting there&eating etc. But my eye had some kind of problem, I look so derpy in those pics haha. 

2 kommenttia:

Ada kirjoitti...

VOI EVE TOI JUMPSUIT JA SINÄ OOTTE NII IHANIA YHDESSÄ!!!!

Eve kirjoitti...

äääää nawww kiitooooos ;___;♥