30.5.2012

yesterday's

Eilen käväsin kaupungissa näkemässä Annaa ja Yolandaa ! Meidän piti ihan kunnon miittiäkin pitää mutta kukaan muu ei tykänny meistä eikä ilmestynyt paikalle. Pyörittiin ympyrää parissa kaupassa, mussutettiin mahat täyteen jäätelöä ja juteltiin turhia asiaa.

Ihana kuvakulma kun mun reidet näyttää ihan järjettömän kokosilta 8< Kamerasta loppu vaan taktisesti just mun kohalla akku niin sain huimat kaks kuvaa asustani joten ei kauheesti valinnanvaraa. Alemmat on Annan kännykästä.
WHITE SHIRT ebay BLACK SHIRT h&m TOP kandeeshop JEANS gina tricot SHOES jeffrey campbell JEWELRY ebay, gina tricot

Kun mulla on tylsää niin nähtävästi kuvaan kenkiäni ?
Kesän ensimmäinen irtojäätelö ! Mangomeloni my love.

Mulla oli vaihteeks taas tosi kivaa vaikka ei kauaa kerettykään toistemme seurasta nauttimaan. Tänään taas oon aamusta kahvitellu tädin kanssa ja illasta käytiin Ideaparkissa pyörimässä. Menin ettimään mm. itelleni uikkareita, mutta sen siitä saa kun on mattimyöhänen = ei enää kokoja 8( Ja kaikki muutkin kivat mitä olin suunnitellut että etin/mahdollisesti ostan niin karma oli katala ja mistään ei ollu enää kokoja/firstworldproblems.

Nyt kamalan päänsäryn siivittämänä meikä lähtee koisimaan, aamulla pitää taas herätä aikasin ja kipitellä lääkäriin (apua !).

Yesterday I went to downtown to meet Anna&Yolanda. Here's my outfit from that day, god my thighs look so big in the first pic... I had fun though we didn't spend that much time w/ each other. Now terrible headache, gotta go.

Ei kommentteja: