12.7.2012

moving on

heippa kaikki !


aluks haluun kiittää kaikkia jotka on lukenut tätä blogia ees kerran, kiitos ! ♥ ootte mahtavia.

jotkut on varmaan huomanneet etten oo kovin ahkerasti päivitellyt.
yks syy tähän on se että oon vaan tosi kiireinen töiden takia.
mutta samalla musta tuntuu ettei mulla oo samanlaista inspiraatiota jatkaa tän blogin kanssa kun ennen. tästä ei oo tullut sen näköstä tai olosta myöskään mitä olin ajatellu.
ja vaikka kuinka haluisin jatkaa niin tuntuu ettei aika riitä.
lisäksi mun elämään on tullut yks tärkeä juttu lisää jonka parissa vapaa-aika menee.

niimpä oon päättänyt lopettaa. ainakin täksi hetkeksi.
voihan olla että tuun takasin joko saman tai uuden blogin kanssa vielä joskus, mutta tällä hetkellä tää tuntuu parhaalta ratkaisulta.
kiitos kaikille lukijoille ja kommentoijille, te saitte mut innostumaan tästä !
en tiä miten mun blogiton elämä kestää kun oon just semmonen joka kuvaa kaikkee mitä tapahtuu ja tarvii jonkun paikan missä jakaa kaikki.
toisaalta nyt ei ees oikein tapahdu mitään niin kummia...

jos haluutte seurata miten mulla menee, CHECK OUT MY TWITTER ja luultavammin teen tässä joku päivä uuden lookbookin, sieltä vaan etitte ruchichun/jotain variaatioita niin tuutte näkeen asuja !

KIITTI KAIKILLE IHAN HIRMUSTI! ♥

- eve

i decided to shut down this blog. thank you all for reading&commenting ! ♥
find me on twitter or search in lookbook (going to make a new account, ruchichu or smth like that) to see my outfits! thanks again&bye ♥

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitti tosi paljon itsellesi. On ollut todella mukava lukea blogiasi. Hyvää jatkoa :D

Aa kirjoitti...

Haha vasta löysin sun blogin, ja sitten olet sulkemassa haha, no ei se mitään. Kuitenkin olisin kiinnostunut kahdesta mekosta myyntilmoituksessasi ja laitoin viestiä myös twitterissä :) mutta siis näistä mekoista kyse : http://farm9.staticflickr.com/8156/7440779134_00ba960dfe_z.jpg ja
http://farm9.staticflickr.com/8023/7440789678_f451365aa4_z.jpg

Aa kirjoitti...

ainiin ja s-posti: amakkuma@hotmail.com

Anonyymi kirjoitti...

upea esittämään erittäin informatiivinen. Ihmettelen miksi vastakkainen asiantuntijoita alalla eivät huomanneet sitä. Sinun tulee jatkaa kirjoittamista. Olen varma, olet valtava lukijoiden pohja jo!